Duktig.

Jag och min kära Pida är allt bra roliga :)
Igår efter jobbet var vi duktiga och tog oss upp till gymmet.
Vi körde mycket kondition och så körde vi även ben i ca 1,5 timmar.
Efter det så drar vi och käkar, Ida tar en pizza och jag tar en sallad.
Wow, sallad gud vad bra tänker ni då.... EN KEBABSALLAD.....
Hahah dem kunde vi iallafall äta med gott samvete efter våran workout.

Idag känner jag mig dock hängig och har jätteont i halsen.
Kan vara så om jag blir piggare att jag ikväll drar till gymmet, men ingen handboll idag.
Måste även direkt hem till min kära hund som är ensam alldeles för länge annars.

Bjuder på en bild på min ehm ja, min kära mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0