Mera tid.

Det finns alldeles för mycket jag vill göra, och alldeles för lite tid för det.
Nu är handbollen slut, men vi tränar 2ggr i veckan ett litet tag till iallafall.
Då fyller jag upp minst 2 dagar med att börja gymma istället..
Sen kommer vi ha uppehåll i en månad och då kommer jag gymma massor.
Försäsongen drar igång om bara någon månad, men då kommer jag gymma istället.
Jag behöver stärka hela min kropp, och speciellt min rygg som är åt helvete nu.
Om jag ska kunna fortsätta så måste hela jag blir stark, och speciellt om jag vill bli bättre!
Sen vill jag börja spela fotboll igen, som jag saknar så fruktansvärt mycket!
Att få springa som en gnu, känna doften av gräs och ha brunbrända knän, ååh saknar!!
Skulle så gärna få börja köra lite i BKV igen, men vi får se hur det blir med det..

Jag har ingen tid till någonting annat än att träna..
Hinner aldrig träffa mina vänner, eller bara hitta på någonting när jag vill.
Jag jobbar, tränar, äter och sover varje dag om och om igen.
Därför ska det bli extra skönt att få åka iväg med Ida på lite semester.
Och på lördag ska jag fira henne för att hon snart fyller 20 år också.
Vi kör lite förfest jag och mina handbollstjejer och sen kör vi all-in :)
Jag hinner aldrig gå ut och ha kul, så nu får man passa på när det inte är någon match..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0