Popåll

Matchen igår vann vi med 5-1 och det var så jävla roligt att få spela igen :)
Det gick väl ganska okej och jag fick göra ett mål iallafall så jag är nöjd.
Är otroligt imponerad utav alla tjejerna, dom är verkligen superduktiga!
Efter matchen hade jag svinont i låret och var sjukligt trött.
Jag låg i soffan och kollade på bachelorette sen tvärdog jag efter det.

Idag ska jag vila och inte göra någonting, har ju min helg nu..
Jobbade hela helgen så nu är jag ledig måndag och tisdag.
Jag ska fira Ida imorgon och på onsdag fyller Andreas år så då ska han firas.
Ska försöka hinna med att hälsa på farmor och farfar också för det var alldeles för längesen.

Börjar med att fira "helgen" med tacos och soffhäng med rövhålet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0