Sjukling.

Jag är fortfarande sjuk med feber, känner mig ganska död i kroppen.
Idag har jag gått upp vid 9 och sen lagt mig i soffan och halvsovit och tittat på tv.
Fick sms av Jessica också i mitt handbollslag också om att börja på fotboll igen :)
Jag kommer förmodligen att provträna för Rö IK denna vecka, och det känns spännande!
Jag vet att jag inte kan lägga ner massor av tid på fotboll, så därför är det perfekt.
Jag kan inte satsa på det, och jag spelar för att jag tycker att det är underbart roligt.
Om det känns bra så börjar jag att spela där den här säsongen :)

Jag ska försöka ta mig ork att laga lite mat ikväll, men annars bara vila.
Jag ska kolla på en unge i minuten och längta tills jag får vara i samma sits :P


Senaste inköpen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0