Underbart.

Nu har det lagt sig lite att vi faktiskt gjorde det, vi höll oss kvar i allsvenskan!
Tankarna far i huvudet på mig.. Vilka slutar? Vilka byter klubb? Vilka stannar? Spelar jag?
Det roligaste med handbollen är laget, spelare som jag tränar med 4 dagar i veckan.
Utan dem så är handboll inte alls lika kul, så om många försvann, skulle jag sluta då?
Skulle jag tappa den här gnistan som jag har känt under den senaste tiden?
Det återstår att se..

Äntligen börjar det kännas som att våren är påväg, och brillorna är på!
Senare idag ska jag iväg och kolla på JSM med äsklingsPida och sen sova.
Jobba imorgon, och sen direkt tillbaka till valvet för ännu mera handboll.
Pida och jag ska mysa ihop och titta på melodifestivalen och sen sova sked.
Förhoppningsvis tar vi oss vidare och spelar lite matcher på söndagen också.
På måndag är jag ledig och då ska jag SOVA, har inte gjort det ordentligt på evigheter..

Och nu är det bara 26 dagar kvar till jag och Ida åker till Gran Canaria.
Förhoppningsvis har inte strejken som väntats, hunnit bryta ut så vi inte kommer iväg!
Då jävlar blir jag galen alltså, jag har ju längtat i snart ett halvår..
Då drar vi någon annastans istället bannemej, så utomlands ska vi! :)
Har fått veta att sötisen Hannah också ska till Gran Canaria så vi ska hooka där borta.
Käka lite middag osv tillsammans, ska bli riktigt trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Erica

DU är snygg och jag saknar dig babe!

2011-03-14 @ 17:23:08
URL: http://ericalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0