8km senare..

Igår har jag gjort en av mina största bedrifter någonsin i mitt liv tror jag!
Jag har alltså i princip i ett svep sprungit ca 8km, det är helt jävla otroligt :P
Jag har aldrig sprungit mer än 3km på samma gång och så klarar jag 8km.
I mitt huvud är det riktigt härligt och jag känner mig vääldigt nöjd just nu.
Och på det har jag varit så duktig med all skit som jag vanligtvis stoppar i mig.
På 5 dagar jag har ätit två glassar och druckit en cola, det är också helt otroligt!
Jag äter vanligtvis massor av godis och läsk varje dag så jag känner mig fräsch nu :P

När jag kom hem ifrån träningen kikade jag lite på Canada-Ryssland sen blev det en dusch.
Blev klar precis till ESC där Sverige gick vidare vilket jag inte trodde att vi skulle.
Han gjorde det väldigt bra med så dålig låt tycker jag så det var kul att han tog sig till final.

Idag ska jag äntligen åka hem och hälsa på min karl och träffa min hundar igen :)
Får köra all-in i helgen med att lära Tyra att gå i koppen och göra sina behov ute.
Det är inte det lättaste när man bor på tredje våningen,6 trappor, utan hiss.
Bara att vara alert och gå ut väldigt ofta så borde det gå bra, bättre än kopplet hon är rädd för.
Jag ska avnjuta en marängswiss vid tvn och kolla på semi2 hockeyn och criminal minds :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0