Fotboll in my <3

Helgen har förutom magsjuka fram till fredag kväll, bestått utav fotboll.

I lördags hade vi seriepremiär emot Knarrbacken som vi vann med 4-3
Jag gjorde 2 assister, varav en var en hörna vilket var lite extra kul :)

Igår så började jag med att åka in och lämna hundarna i sthlm.
Sen åkte jag till Rimbo, åt lite, hämtade Flisan i Finsta och sen kollade vi fotboll.
Rimbos damer spelade emot Östervåla och vann med 3-2.
Efter matchen åkte jag med hem till Flisan och där fick jag mat som var supergod :)
Direkt därifrån så bar det av till samling och match nummer 2.
Vi spelade 2-2 och jag gjorde 1 mål och sen "fixade" jag en straff som inte var straff :P
Vi hade den sämsta domaren jag någonsin i hela mitt liv har haft, heeelt sjukt!
Åkte efter matchen hem och myste ner mig i soffan med mamma och pappa en stund :)

Kommer att sova i Rimbo i några dagar, älskar att få komma hem och umgås med familjen.
Det är närmare till jobbet och man får sakna Andreas litegrann :)
Nu börjar försäsongen på handbollen också så nu kommer jag vara död varje dag..
Men shit vad vältränad jag ska bli, så det kommer vara såå värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0