Finfin helg.

Den här helgen har varit kort, men den har varit riktigt bra :)

Började med i fredags att jag och Andreas hade bokat bord på åtellet.
Vi åt 3-rätters som var riktigt god, är supernöjd. Trevlig personal var det också!
Efter det åkte vi och handlade lite gottis och hyrde en film som vi inte orkade kolla på :P

I lördags åkte vi inte till stan tidigt och gick i stan och shoppade lite.
Jag hittade örhängen som jag hade tittat på ett tag, och de var på rea 50%, jävla tur..
Hittade också en fin tröja, som passar även när det är lite varmare.
Vi satte oss och käkade i kungshallen och sen kollade vi på bio på Rigoletto.
Vi såg pirates of the carribean och den var helt okej, men inte den bästa av dom..
Efter det åkte vi hem, handlade lite på flygis och köpte två wii spel som vi spelade :)
Jag köpte donkey kong och fy fan vad roligt det är, rekommenderas!

Igår sov jag till klockan 11, fast jag skulle gå upp i tid..
Vid 9 vaknade jag, gick på toa och sen la jag mig och gosade med hundarna, BIG mistake!
Vid halv 1 började jag rulla mot Rimbo för fotbollsmatch emot Bro.
Halvvägs var jag tvungen att stanna och springa in i skogen och kissa, dumma blåsjävel.
Vi vann iaf med 13-0. Det var en ganska tråkig match, och det gick inte superbra för mig..
Men men idag tar jag nya tag med träning ikväll, och nästa måndag är det viktig match!

När jag kom hem åkte jag direkt till mamma och firade henne med lite skraplotter osv.
Hon vann 50kr iallafall :P Jag fick lite mat och så kollade vi på CL-finalen i handboll :)
Efter den åkte jag hem, hämtade Andreas och sen handlade vi middag till i veckan.
Hemma fastnade jag med BB och donkey kong :P

 

 
Tröjan köpte jag i vit färg, och örhängena var i silver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0