Fredag.

Ojojoj vad trött jag är idag, det är inte nådigt..
2st har redan konstaterat att jag ser jävligt trött ut, måste vara riktigt ful idag.
Men igår kom jag hem lite efter 7 och vid halv 9 åkte vi och handlade.
Vi blev kvar på flygis 1 timme så när jag kom hem blev det lite tv till 11.
Hade som vanligt väldigt svårt att somna så har inte sovit många timmar.

Idag ska vi förhoppningsvis äta på åtellet efter jobbet.
Jag ville titta på baksmällan 2 också men det tycker Andreas är för ovärt..
Hur kan man tycka det är ovärt att titta på baksmällan??
Första filmen är ju en av dom bästa filmerna någonsin ju för fan!
Förmodligen är inte den här lika bra, men har svårt att tro att den är tråkig..
Jaja, efter maten ska jag nog bara hem och sova.
Imorgon ska vi nämligen inte till stan och titta på Pirates filmen och gå i stan. :)

Nu får fan solen titta fram snart, och det får sluta blåsa då också!
Vill att det ska bli september så jag får ordentligt med sol och värme, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0