Ljumskknull.

Igår hade jag inte tänkt träna, känner mig krasslig och trött i kroppen.
Andreas skulle komma hem sent också så då behöver jag åka hem för dogsen.
Men när han kom hem tidigt, och pga att jag har match imorn så åkte jag ändå.
Då fick det bli fotbollsträning iallafall, och det gick väl inte sådär jättebra.
Favvisen Amanda var tillbaka dock, glädjespridaren nummer 1 så det var kul :)
Fick jäääätteont i ljumsken även om jag inte kände av något innan.
Sträckningar sitter i så jävla länge och senast jag sträckte mig där var det hela säsongen..
Man måste egentligen vila men det får fan vänta till uppehållet i sommar :P
Imorgon är det match hemma klockan 19.00 och då ska jag spela bättre än förra :P
Jag ska inte missa 5-6 frilägen utan nu ska dom jävlarna fan sitta!

Pga ljumsken så tänker jag inte träna idag, för nu har jag ont även när jag går..
Att springa miljoner mil känns inte som ett smart drag med kanske 2 matcher i helgen.
Istället ska jag hem och sova helvete, är så trött så hälften vore nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0