Och om sanningen ska fram.

Gårdagen var härlig, det var underbart väder och vi satt ute och käkade lunch.
Det var skönt att slippa köra hem och istället få åka med mamma :)
När vi kom hem beställde vi pizza och för en gångs skull satt det riktigt fint.
Vi kollade lite på hockey och masterchef innan jag åkte iväg på fotbollsträningen.
Gick inte så bra igår, har väldigt höga förväntningar på mig själv, usch..
När jag kom hem kollade jag på hockeyn, tog en dusch och gick och la mig.

Jag har haft så svårt att sova, och idag är jag verkligen riktigt trött.
Min hjärna är på högvarv och jag har svårt att sluta tänka.
Framtiden ser ganska så ljus ut nu, med start redan efter sommaren.
Tack skatteverket och tack babe, ska bli väldigt skönt att få sola och bada igen.

Idag blir det jobb och sen blir det fys med handbollen, can't wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0