Onsdag.

Imorse vaknade jag av att det började dunka i väggen, fattade ingenting.
Sen kom jag på att det är dom som byter panel och ljudisolerar hemma.
Mindre kul var det när jag kollade på klockan och jag hade kunnat sova 45 min till..
Så det startade med att jag fick en redig huvudvärk och är supertrött.

Idag har jag en fin träningvärk i rygg och armar, alltid lika skönt.
Ikväll får jag väl träningsvärk i benen också, kommer bli härligt imorgon.
Tror nog att jag sover i Rimbo ikväll också eftersom träningen är klockan 20.
Orkar inte åka hem och vända vilket det nästan blir för jag är i Norrtälje 18 isåfall.

Vad ska man hitta på i helgen då? Kanske en film?
Det finns många bra att välja på just nu. Pirates, baksmällan 2 och fast 5.
Vore trevligt att käka fint innan och gå lite i affärer.
Skulle behöva kolla på lite sommarskor nu också när vädret tillåter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0