Se upp för dårarna.

Idag är jag som en vandrande zombie med ryggont, så en quasimodo zombie..
Kommer att stå över träningen ikväll för min rygg pallar verkligen inte träning idag.
Istället ska jag hem och vila, kanske spela lite donkey kong också om det orkas.

Fick fnatt och beställde hem 2 film-boxar ifrån cdon.com också, riktig nostalgi.
Köpte nämligen familjen Macahan och dr snuggles haha love it! :D

På lördag ska jag träffa min kära vän Ricky picky. Vi ska göra Snorrtan osäkert.
Senast vi var ute var i stan, jag var nykter, jag åkte hem efter 1 timme, med hennes bil.
Hon har lovat mig att hon ska supa mig i säng, vet inte hur jag ska tolka det... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0