sicko.

Jag mår bara värre och värre med ont i halsen och är heeeelt slut!
Igår påpekade folk att jag såg sjuk ut, och när jag kom hem var jag död.
La mig i soffan, tog mig ork att skära grönsaker, titta på tv, sov.
Jag har inte råd eller tid att bli sjuk så det är bara att bita ihop och köra på.
Inte kul att ha ont i halsen när man pratar i telefon, och huvudet sprängs snart.
Får knarka alvedon och suga på halstabletter så går det nog över.
Blir ingen träning idag dock och förmodligen inte imorgon hellre, då kan det bli värre.
Lyssnar på kroppen och vilar, massor av vatten och sova mycket!

Vill få sola och bada i mina fina nya bikinisar nu, billigt och bra! :)

   


Från H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0