Två steg bakåt.

Igår blev jag verkligen påmind om mina problem som jag har.
Ett uppvaknande att jag inte är helt återställd, vilket jag försökt tro.
Känslan av att vara halvt invalid vid 21 års ålder att inte det roligaste ska ni veta..
Jag blev riktigt ledsen och kände bara för att gå hem men jag härdade ut.
Skälet till att jag verkligen älskar fotboll just nu beror nog på att jag känner mig frisk då.
Jag har inte ont, jag kan springa precis som alla andra, och det syns inget fel.
Klart att det är kul i sig också, och personerna i laget gör väldigt mycket såklart.
Allt det här känns ganska piss just nu, men med eget schema så kanske det blir bra.

Idag har jag så pass ont att jag inte tänker träna, min kropp klarar inte det.
Istället åker jag hem och vilar upp mig.
Jag tror att jag kanske känner av pollen också, känner mig hängig och kli i halsen.



Idag tar vissa studenten. Jag är avis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0